ZaViraGames

این وبلاگ در زمینه هایه بازی و آموزش هایه رایانه ای فعالیت میکند!

ZaViraGames

این وبلاگ در زمینه هایه بازی و آموزش هایه رایانه ای فعالیت میکند!

ZaViraGames
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اموزش دریافت سرور مجازی رایگان

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

آموزش دریافت سرور مجازی رایگان!

سرور مجازی رایگان

همونطور که میدانید ما برای راه اندازی یک گیم سرور و یا میزبانی سایت نیاز به یک سرور مجازی (VPS) داریم . در این مقاله قصد اموزش گرفتن سرور مجازی و یا همان VPS را داریم . در ادامه توضیح خلاصه ای درباره سرور مجازی خواهیم داد و سپس به سراغ بحث اصلی اموزش دریافت سرور مجازی رایگان خواهیم رفت .

سرور مجازی چیست؟

به طور خلاصه به سرور مجازی میتوان یک کامپیوتر بزرگ و پر قدرت و همیشه روشن گفت . سرور مجازی بخشی از یک کامپیوتر یا همان سرور اختصاصی است . سرور اختصاصی یک سرور و یا همان کامپیوتر با سخت افزار قدرتمند و حرفه ای ساخته خواهد شد و در یک دیتاسنتر و یا به طور ساده تر شرکت اینترنتی گذاشته خواهد شد و ان سرور اختصاصی تبدیل به چندین سرور مجازی خواهد شد . در واقع یک کامپیوتر قدرتمند از لحاظ سخت افزار را تبدیل به چندین کامپیوتر معمولی خواهیم کرد که اسم ان سرور مجازی نیز است . سرور مجازی همانطور که از اسم ان پیداست مجازی بوده و سخت افزار ان اشتراکی میباشد . به عنوان مثال ما 8 گیگابایت رم داریم و 8 سرور مجازی که هر یک مقداری رم اختصاصی و مقداری هم رم اشتراکی و یا همان vswap ram از خود برخوردار هستند . البته این موضوع بستگی به صاحب سرور اختصاصی یا به طور ساده بگوییم همان صاحب کامپیوتر قدرتمند دارد که برای سرورهای مجازی ساخته شده vswap ram در نظر بگیرد یا خیر . سرور مجازی و یا اختصاصی از 2 نوع سیستم عامل به طور کلی برخوردار هستند (ویندوز و لینوکس) . البته سیستم عامل های دیگری هم وجود دارد مانند kali linux که در واقع زیرمجموعه ای از سیستم عامل لینوکس هستند مانند ویندوز 7 و یا ویندوز xp و یا … . اگر میخواهید تفاوت میان لینوکس و ویندوز را بدانید اینجا را کلیک کنید .

تفاوت سرورهای رایگان و پولی چیست؟

تفاوتی بین سرور مجازی رایگان و پولی وجود ندارد و اما بستگی به ارائه دهنده سرور شما دارد که در سرویس های رایگانش چه چیز هایی را برای شما محدود کند اما معمولا به دلیل رایگان بودن اون سرور بدون شک مدیریت و یا سایت ارائه دهنده یک سری امکانات را محدود خواهد کرد مانند محدود کردن پورت (سرعت اینترنت) سرور مجازی شما و یا محدود کردن مقدار مصرفی cpu و یا ram و یا … اما این محدودیت ها طوری نیستند که شما نتوانید کارهای شخصی خود را در سرور مجازی رایگان انجام دهید و مانع کار شما شود . تفاوت دیگری که این سرور هایی که ما به شما جهت دریافت ان به صورت رایگان دارد این است که سرورهای مجازی روی سیستم عامل لینوکس راه اندازی و ارائه میشود .

آموزش دریافت و نکاتی در مورد آن :

قبل از اموزش لازم به ذکر است بگوییم ما سرور مجازی را از یک سایت امریکایی میخواهیم دریافت کنیم به همین دلیل نیاز به ف-یلتر شکن جهت ناشناس موندن ایپی کشور ایران است به این دلیل که ایران تحریم است و اگر مدیران سایت متوجه ایرانی بودن شما بشند به شما سرور مجازی نخواهند داد و اکانت شما را ساسپند خواهند کرد .

مرحله اول :

شما در گام اول باید در سایت و یا همان انجمن ثبت نام کنید .(برای ثبت نام کلیک کنید)

*نکته* : هنگام ثبت نام از ایمیلی استفاده نکنید که دامنه ان IR باشد.

مرحله دوم :

لازم به ذکر است این انجمن در ازای ارائه سرور مجازی به شما نیاز به پست از سوی شما دارد . یعنی شما باید در تاپیک های مختلف مانند انجمن های دیگه پست ارسال کنید تا تعداد پست های شما برای دریافت سرور مجازی برای بار اول به 25 عدد برسد و هیچگونه اخطار از طرف مدیران دریافت نکنید و علاوه بر ان باید 100$ Credit در انجمن دریافت کنید . Credit به عنوان یک پول مجازی در این انجمن است و به دست اوردن ان همراه با ارسال پست است یعنی هرچه قدر پست شما واژه ی زیاد تری داشته باشد Credit بیشتری دریافت خواهید کرد . توجه داشته باشید این موارد لازمه برای گرفتن سرور مجازی برای بار اول است و در ماه های اینده اسان تر خواهد شد و دیگر نیاز به Credit ندارید و در ماه های اینده برای تمدید سرورمجازی خود نیز نیاز به ارسال تنها 20 پست در ماه دارید .

پس از دریافت موارد گفته شده در متون بالا نیاز به انتخاب یک پلن سرور مجازی دارید تا سرور خود را از لحاظ سخت افزاری و قدرت انتخاب کنید.(برای مشاهده پلن ها کلیک کنید)

پس از وارد شدن به صفحه و دیدن پلن های موجود به پایین همان صفحه بروید تا مواردی که لازم است درباره گرفتن و تمدید سرور مجازی بدانید را مشاهده کنید .

مرحله سوم :

پس از تکمیل کردن موارد خواسته شده و مشاهده پلن ها و انتخاب پلن مورد نیاز باید صبر کنید تا giveaway جدیدی توسط مدیران ارسال شود تا طبق همان giveaway و سرور های موجود درخواست خود را ارسال کنید .

Giveaway چیست؟ : giveaway موجودی سرورهای موجود است که یکم هر ماه (میلادی) در این بخش به صورت تاپیک منتشر خواهد شد و از این تاریخ تا دوازدهم همان ماه میتوانید طبق سرورهای موجود در giveaway درخواست خود را ارسال کنید . اگر پلنی که میخواهید در giveaway ان ماه وجود نداشت یا صبر کنید تا ماه بعدی تا شاید پلن مورد نظر شما موجود شود و یا پلن موجود دیگری که در giveaway ان ماه موجود است را انتخاب و درخواست دهید . با ما همراه باشید تا راه و روش درخواست سرور دادن در این انجمن را مطلع شوید .

ما در پلن های موجود پلن یک را انتخاب میکنیم و منتظر میمانیم . حال به عنوان مثال یکم ماه است و giveaway جدیدی منتشر گردیده است و خوشبختانه پلن یک هم موجود است در این giveaway حال به سراغ درخواست سرور میرویم تا پلن شماره یک یا در واقع VPS 1 را درخواست کنیم .

اینجا را کلیک کنید و فرم درخواست را کپی کنید . پس از کپی در این بخش تاپیک جدیدی ایجاد کنید و عنوان را در صفحه فرم به طور صحیح وارد کنید و سپس فرم کپی شده را به تاپیک ایجاد شده انتقال دهید و فرم را به طور کامل و صحیح پر کنید (به زبان انگلیسی) . توجه داشته باشید کشور خود را Iran ننویسید یک کشور دیگری مانند Ukraine و یا UK و … بنویسید و یا از سایت هایی که اطلاعات اشخاص تقلبی ارائه میدهند جهت تکمیل فرم استفاده کنید . سوال اخر فرم که به معنی این است که “شما چرا میخواهید سرور دریافت کنید” کامل توضیح دهید چه کارهایی میخواهید با سرور مجازی درخواست شده انجام دهید زیرا این سوال یکی از مهم ترین سوالی است که در تایید و یا رد کردن درخواست شما تاثیر میگذارد .

پس از تکمیل فرم تاپیک را ایجاد کنید و صبر کنید تا درخواست شما توسط مدیران انجمن بررسی شود . (بین 12 تا 48 ساعت زمان خواهد برد) . توجه داشته باشید اگر درخواستتان توسط مدیران تایید شد اطلاعات پنل سرور مجازی به ایمیل ثبت شده در فرم ارسال خواهد شد .

امیدواریم این اموزش برای شما مفید بوده باشد . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی